identitet

Basis
Norkirken Vigrestad er en menighet tilknyttet Normisjon. Som forsamling i Normisjon deler Norkirken
Vigrestad organisasjonens forpliktelse på Bibelen og den evangelisk, lutherske bekjennelsen.

Me ønskjer å vera ein del av Guds menighet på Vigrestad, som ein av fleire forsamlingar. Me ønskjer å gå hand i hand med alle andre kristne fellesskap i bygda vår, med enhet i lære og oppdrag.

Visjon og formål

Vår visjon er

Nærhet til Jesus

Nærhet til kvarandre

Nærhet til omverda

​

Vi ønsker å bli bedre kjent med Jesus, bygge nære og varme fellesskap, og gi videre Guds kjærlighet og være lys og vitner til menneskene vi har rundt oss. Me ønsker at menigheten skal vere kjent som et varmt, nært, begeistret og troverdig fellesskap som ligner på Jesus.

Norkirken Vigrestad vil, med handling og ord, formidle evangeliet til mennesker slik at de opplever Guds godhet, kommer nærmere Jesus, finner sin plass i den lokale forsamlingen og blir disipler som i ord og gjerning kan bringe vidare evangeliet!

Vi ønsker å vise mennesker Jesus og bety en forskjell både lokalt og globalt.